DumpStats voor Gouis van Laal

2,382 +2945 -563

Kudos

#23063 (Top 7.2166%)

Kudos/dag 1.74
Kudos/reaguursel 12.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 464
Minste kudos op 1 reaguursel -97

189

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.2
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 24-09-2022
Eerste reactie op 26-09-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-97 kudos 2023-01-10 22:14:47 op BDM vergeten?
driedubbele stelletje neptieten zul je bedoelen!

-56 kudos 2022-11-14 16:32:51 op Max vs Perez Soap #4: Het was Monaco
Laten we niet vergeten dat Max na zijn kampioenschap niet naar Nederland kwam om het te vieren maar lekker naar Engeland. Gisteren liet de belastingontduikende narcist weer eens zijn ware aard zijn.

-39 kudos 2023-07-30 16:42:23 op Rennen voor schoten bij het Zomercarnaval
De Dumpisten staan natuurlijk voorhaan om te klagen over 1 dag carnaval in Rottterdam terwijl bij het 'normale' carnaval dagenlang een teringzooi is.

-19 kudos 2025-03-28 11:27:58 op Held houdt messentrekker aan Amsterdam
In het filmpje van gisteren werd de getinte meneer in het donkere shirt weer voor alles en nog wat uitgemaakt onder het mom van the usual suspect en het volk wat zich altijd ermee bemoeit.

In dit filmpje is te zien dat getint-meneer een zwart oortje in zijn oor heeft. In het filmpje van gisteren zie je dat er een 'V'tje op zijn borst staat. Dit is dus duidelijk een beveiliger geweest die erbij stond ter ondersteuning.

Mand.

-15 kudos 2025-11-25 21:43:44 op Toyota Yaris omploft
Misschien even de sleutel eruit halen, domme kudt.

-8 kudos 2023-12-30 03:16:36 op Auto vol vuurwerk
Je zou er maar lopen met je kinderwagen

-6 kudos 2023-01-11 21:50:01 op Mediterraanse tiepjes
@Keyboardspeler | 11-01-2023 | 18:52: Of het gewoon houden bij 'let op uw eigendommen' zonder een groep te discrimineren.

-3 kudos 2024-02-19 20:16:04 op Welke competitie?
Ben ik nou grappig of jij zo dom?

-3 kudos 2026-06-11 15:22:46 op Rob houdt van vlees
Gaaf landje dat Belarus.

Doodstraf
Belarus is het enige land in Europa dat nog de doodstraf oplegt én uitvoert. Officiële informatie over het aantal opgelegde doodstraffen en executies in Belarus is niet beschikbaar. Doodstrafprocessen vinden meestal plaats achter gesloten deuren. In Amnesty's jaarlijkse doodstrafrapport staat dat in 2019 ten minste twee mensen werden geëxecuteerd en zeker drie mensen ter dood veroordeeld werden. Bij doodstrafprocessen is het niet ongebruikelijk dat vooraf al van de schuld van de beklaagde uitgegaan wordt. Ook worden verdachten soms gemarteld om ze tot een bekentenis te dwingen. Voor terdoodveroordeelden is er vaak nauwelijks een mogelijkheid om tegen de uitspraak in beroep te gaan.

Terdoodveroordeelden horen pas enkele minuten van tevoren wanneer zij ter dood worden gebracht. Deze onzekerheid geldt ook voor hun familie: die wordt vaak pas achteraf op de hoogte gesteld. Ze krijgen ook niet te horen waar het lichaam begraven ligt en kunnen dus geen afscheid nemen en ook geen begrafenis organiseren.

Volgens mensenrechtenorganisatie Viasna werden de afgelopen twintig jaar meer dan 400 mensen geëxecuteerd.
https://www.amnesty.nl/landen/...

-3 kudos 2023-07-11 22:17:43 op Het is allemaal weer goed jongens
Excuses voor het feit dat het op beeld stond bedoelt Kees natuurlijk. Anders richt je je excuses wel aan de persoon.

-2 kudos 2023-01-14 16:08:35 op Slecht zicht na vaccinatie
@Jagende_dierenvriend | 14-01-2023 | 14:52: Wappies horen in geen enkele familie.

-2 kudos 2023-09-16 00:42:40 op Beetje egoïstisch
Ze zijn helemaal niet zielig we kunnen sinds godverredomme 1988 pinnen in Nederland. Flikker eens op met zielige oude mensen die niet kunnen pinnen.

0 kudos 2023-07-12 16:23:33 op Hey Terrie!!
Thierry is gevaccineerd

0 kudos 2026-03-27 15:38:54 op Mag ik u rijden?
@Niebang | 27-03-26 | 09:59: Kinderhand is gauw gevuld

0 kudos 2024-02-24 12:17:06 op Voor de OCD’ers
Ik heb hem voor het laatst gezien op de Aatweg.

0 kudos 2023-08-17 04:15:02 op Medewerker van de maand
Wanneer hij dit nou eens op bijvoorbeeld 8 cm hoogte deed ipv vanaf okselhoogte, zou het nog een stuk sneller gaan. Nee nee, niet flauw gaan doen met "wanneer...7 cm....".